Ämne: Bonustrading
Visa ett inlägg
Gammal 2020-03-12, 10:41   #1723
Alex_1994
 
Reg.datum: okt 2019
Inlägg: 6
Sharp$: 21
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bettaren77 Visa inlägg
Samma här, men så kör jag också Expekts flashodds som är bra. En annan variant som gjort är att använda mig av oddsboostar på tripplar från Betway, Betsson, Betsafe och Nordicbet. Men dessa bokar jag inte! Jag jämför med Betfair och ser om oddsen på sidorna är bättre än boka oddset på Betfair och gör dem det så spelar jag utan att boka. Över 2.000 kr plus på två veckor! Man får ju då räkna med någon förlust såklart men då oddsen är högre än vad de "borde" vara, så går man ju plus i det långa loppet!
Perfekt, då vet jag att man inte missar någon.

Har också kört Expekts flashodds är däremot väldigt limiterad där så har kunnat lägga ca 1/4 av det som är maxinsats (brukar vara 100kr?).

Även jag är igång och testkör tripplarna på de sidorna du nämner (förutom betway där jag även är limiterad). Än så länge ingen uppfattning om man går plus/minus i slutändan då det är för få lagda spel. Fortsättning följer gällande dessa oddsboostar och vad som händer.

Har du kollat på Bwin? Vet att de hade en del fina oddsboostar i somras som jag körde i princip varje vecka tills dess att jag blev limmad även där.
Alex_1994 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat