Visa ett inlägg
Gammal 2020-03-13, 13:39   #13
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Inget ont som inte för något gott med sig, nu är det väl en del göbbar som tvingas lära sig tekniken om de har ställt in sig på att spela till omgångarna de kommande dagarna.

Ska bli skönt att ha gott om luft omkring sig på after worken imorrn. Den här flunsan åker vi nog på nästan allihopa ändå. Det är ju mest för att alla inte ska bli sjuka samtidigt de kör de här åtgärderna för då brakar allting ihop. Jag tar den gärna tidigt så är det över sen och man behöver inte gå omkring och fundera på om man ska klara sig eller inte sen kommande halvår.
Du får läsa på bättre. Vi vet inte ens om vi får immunitet. Vi vet inte vad följderna blir av viruset. Det finns aningar och gissningar. Jag avstår helst skiten även om den inte anses dödlig för mig som person.

Det bästa är nog att stänga ner likt Kina och ta kostnaden i en månad. Men här skjuter vi upp kostnaden och hoppas folket förstår. Kaos kommer att komma.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat