Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-12, 19:34   #71
mazzy

mazzys avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 924

mazzys hockeyspel 13/14
Stats: 58 - 125 - 0
ROI: 96.49%
Vinstprocent: 31.69%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaycer Visa inlägg
Nej men det här suger ju! Kommer att förlora den första matchupen tack vare detta, Rinne kommer högst att se en start till pga. att han har en liten skada. Och troligen inte ens det, vilket betyder att jag inte har någon nytta av hur han spelade i sin första match

Men annors håller jag alltså på 2 starter. Och röstade även på detta.

Hur är det annors med målvaktspoängen? Har det ingen skillnad om målvakten spelar en hel match eller inte, det är löjligt om han spelar en period utan att släppa ett ända mål och byts ut, och sen får man 100% save percentage och 1 win... Funderade bara på detta pga. att Rinne böts ut men jag fick ändå en Win för matchen. Kanske det finns någon gräns, att målvakten måste spela mer än 70% av matchen för att det ska räknas som en hel match eller?
Vi får väl se om du hade vunnit GAA och SV% utan regleln. Just nu har ju faktiskt Avej bättre stats där.

Förstår såklart att det är irriterande för vissa, men samtidigt handlar det ju bara om två "kategoripoäng" av de 180 vi totalt spelar om under grundserien.

Det ser ut som de flesta tycker två starter är det bästa alternativet. De som ännu inte har röstat får gärna göra det nu.
mazzy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat