Ämne: Limiteringar
Visa ett inlägg
Gammal 2020-03-18, 13:42   #602
Slurf
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sputnik2012 Visa inlägg
Förstår inte den här tråden och inläggen, vad är det för skillnad att betala pengar för någon annans konto och ta ytterligare risker.
Varför öppnar man inte konto hos Sportmarket och betalar 30% skatt vid deklarationen.
Samt kan vinna hur mycket som helst riskfritt.

Summan att köpa konton av vänner eller betala skatt på vinstsumman är väl ingen större skillnad.
Och är man vinnande så kan man öppna konto hos nästan alla spelbolag genom Asien om inte Sportmarket duger, typ om man vill ha tillgång till andra spelbörser än Betfair ...

MVH
Hur är det möjligt att man hänger på spelforum i 8 år och postar inlägg med jämna mellanrum utan att känna till att utbudet hos EU-bolagen är enormt mycket större än i asien/på spelbörser? Seriöst, hur är det möjligt? Även en khat-tuggande somalier hade antagligen uppmärksammat denna skillnad betydligt snabbare än så.

Det stod utifrån din posthistorik omgående rätt klart att du inte har alla hästar hemma, men jag trodde ändå inte att det var så här pass illa. Du avslöjar ju på fullaste allvar att du inte ens har lagt märke till vissa fundamentala skillnader mellan olika spelbolag.

Jag vet inte ens var jag skall börja. Var i asien kan du spela att en skidskytt kommer topp 3, topp 6 och topp 10 i en sprint? Även på stora ligor som PL/CL och liknande så hittar du ju i asien bara Ö/U-spel upp till en viss gräns, både på totala antalet mål och lagtotaler. Sidospel och specialspel av olika slag är generellt där det går att finna störst värden och det är mer sannolikt att bolag går bort sig ju fler marknader de erbjuder, men även om vi bortser från dessa så finns det skillnader även på huvudmarknader. Bet365, kambi och flertalet andra ligger ibland och släpar med utstick ett bra tag efter att marknaden har rört sig. Bet365 ligger varje natt exponerade med otroliga utstick på 1x2 NHL då deras modell är off. Bet365s asiatiska utbud av linor rör sig i regel snabbt och är frikopplat från deras europeiska matchmarknader där konstiga saker ofta sker. Dessutom erbjuder de ju stängning med 100% återbetalning så när man går bort sig på en rörelse men där man vet att oddset ska ned igen så tar jag ny insats till det högre oddset och stänger sedan det första spelet till lägre odds när oddset sedan går ned igen. Kambi erbjuder ofta sina svenska kunder högre odds på svenska matcher än vad som indexeras på oddsportal.

Spoiler:
SBOBET kopierar ibland lite specialspel men deras limiter är så låga att det är skrattretande. Ansågs "sharp" en gång i tiden, men det gäller inte längre.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat