Visa ett inlägg
Gammal 2020-03-18, 22:48   #16
Piraten

Reg.datum: aug 2018
Sharp$: 5514
Standard

Jag kan bjuda på en jätteskräll. S.G.Flying Diaval i den första avdelningen. Hästen är härdad i tuffa årgångslopp mot bland andra Campo och Attraversiamo. Han har bara en seger men har mestadels stött på tuffa gäng, nämnas bör att vid segern besegrade han kapabla Bordeaux Doc.

Nu blir det barfota runt om, en balans han har gått med fyra gånger. Som treåring avslutade han 1.11,5 sista 800 i spåren. Från att ha suttit längs bak i fältet utmanade han då hästar som Elcamino Dimanche och Concrete Dee.

Hästen kan öppna bra i voltstart och har han bara tagit vinterträningen på rätt sätt bör han kunna fälla dessa om han får spara speeden till 700 kvar.

-Han har tränat bättre än jag hade hoppats på och jag det ser väldigt spännande ut. Oscar körde ett banjobb med honom i lördags via 1.16 i 1800 meter och det var med träningsbalans och långa brodd. Efter det bestämde vi oss för att anmäla hit. Jag tror säkert att han står sig bra i klassen och vi är med för att tävla. Hästen är väldigt bra förberedd och vi siktar på att köra barfota runt om direkt. I övrigt blir det hybrid-vagn, norskt huvudlag och rycktussar, säger Håkan Berglund.

Var precis vad jag ville höra och jag kanske går ut hårt och spikar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)

Senast redigerad av Piraten den 2020-03-18 klockan 22:52.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat