Visa ett inlägg
Gammal 2020-03-21, 01:29   #89
KalleKlut
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 168
Sharp$: 9336
Standard

Tänkte delge er mina tankar om Bergsåkers jackpot. Det är inte ofta man känner sig nöjd med systemet redan på tisdag kväll. Lucky number six, får vi 3-5 vinnare från 6e spår? Tveksamt men minst två iaf

Avd 1. Bestämde mig direkt för att spika 6 Payet i ett väldigt öppet lopp. Utan omstart så tror jag att Bergh trycker sig till ledningen. Hästen har skalle och biter ifrån sig bra därifrån. 14,11,9,15 värst emot.
+ Formstall, Bf bak för andra gången, Ett lopp i kroppen.
- Omstartsrisk, Galoppbenägen i volt, Viss risk för dödens

Avd 2. Jag köper inte ett 4 årigt sto som favorit. Öppet lopp som vinns av en Djuse? Bred gardering för egen del.

Avd 3. Återigen ett 4 årigt sto som favorit. Schas! Skarpt läge och jag låser på 7,3 Får Bergh ta över så tror jag att han vinner med 7 Digital Dominiance. Annars tror jag att Lindegren har bra chans med 3 Perfect Time från 1a, 2a eller 3e inner på långt.

Avd 4. Toköppet kallblodslopp där 9 Backegubben är bästa hästen? Se upp för 14 Fylking om han får en smygare. 8 Norrbo Odin är mitt 4e val. Jag ratar 1,3 på 9 streck.

Avd 5. Jag kan inte spika från spår 9 på kort men jag tror mycket på 9 Merritt. 6 Karissa Bo är ändå första strecket. Sybille Tinter kan det här med att träna hästar och har en väldigt bra stallform. 8 Simb Murdoch är dräparen.

Avd 6. Redén skickar inte upp EN häst för att förlora. Risken är väl att 1 Coogan får överta ledningen och bestämma tempot tidigt. Men med två andra spikar så kommer jag att gardera för att eventuellt ha en chans på miljoner. Se upp för 9 Mr Golden Quick.

Avd 7. Jag avslutar som jag börjar med spik på nr 6. Här är visionen att Emilia Leo sitter i ledningen efter 500m med 6 Lövdala Symphonie. Men jag tror på seger även om det skulle bli dödens. Det ska bli intressant att följa Lövdalas utveckling under året. Kan vi få en tid på 14.5? 1,14,13,10 värst emot.
+ Ett lopp i kroppen, Går väldigt bra från ledningen, Stark nog att vinna från dödens på kort.
- Omstartsrisk

Här är min rad:

6
1,2,4,6,7,8,9,10
3,7
5,6,7,8,9,12,13,14,15
2,4,6,8,9
1,6,8,9
6

1440:-
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat