Visa ett inlägg
Gammal 2020-03-22, 13:00   #22
Basse
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Öppnade upp mitt andelsspel Basses GS75 på Västertorp.

Tankar om omgången.

Avd1.

4 Maze Runner borde ha vettig spet och slut chans . Men 1 Puccy Italia Maxas i utrustningen och kanske kan svara ledning initialt?
Kan inte släppa 5 Wollafur som satt fast för länge i loppet som Maze Runner vann. 5 Wollafur avslutade som en demon efter att fått fritt alldeles för sent. Jag vet att betaltjänsterna var ute på Wollafur sist och med bättre klaff på loppet idag så kan skrällen komma idag istället.

Avd2.
Jag rankar 10-3-2-5 och 5 Papaya Roadrunner är det roliga draget i loppet. Var jämnspelad med 3 Livi Opal HM senast de möttes (31/1) trots att man stod 20 tillägg.
Lika start idag och bästa startspåret.

Avd3.
Jag tycker de på tillägg har bra chans och då främst 10 , 8 och 11.
På start gillar jag 4 & 1 men står över favoriten 3 Jocke Ålj.

Avd4.
Öppnaste loppet och här lägger de flesta sin bredaste gardering. Inte helt övertygad om att det blir så stor skräll här och försöker gå kort på några troliga.

Avd5.

Dagens Bästa Spik - 6 Rapid Cash

Avd6.
Streck för 10-2-6 borde vara starkt och jag rankar dem i den ordningen.

Avd7.
3 Sheenas Dream borde spetsa. Visat startsnabbhet i USA och hållit upp ledningen mot bl.a Gimpanzee! Hittar ingen i loppet men vet heller inte hur motiverad tränare Per Henriksen är att vinna just i debuten då hästen kanske matchas mot större uppgifter.
Har iaf fightats mot kulltopparna i USA och klarat sig bra mot dem.

Storskällen är 8 Camerons Dream som skrällt från just spår 8 i V75 tidigare. helt bortglömd
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat