Visa ett inlägg
Gammal 2020-03-25, 01:07   #1
Basse
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

V4 Romme 25/3 - en av två


Robert Berg kommer med 2 starthästar till Rommes Lunchtrav.
Med 37 mils resväg så åker man nog inte till Romme för att få en ”matlapp” med sig hem.

V4:1 11 Indras Secret -skall felfri vara överlägsen .

Men det är inte alltid hon travar ett helt lopp... vinner inte Indra är jag inte övertygad om att andrahandaren Bear Victory från spår 8 vinner och tredjehandaren 9 Optimum Terminator har form men har ”torskspåret”
Jag hoppas på skräll om Indra Bränner- Spik eller alla

V4:3 8 Tangen Töff - bör vara bäst i loppet. Galopperar ”aldrig”. Men strular det från spår 4 på tillägg så hoppas jag på rejäl skräll som det ofta blir i just kallblodslopp i lite lägre klass - Spik eller alla.

I V4:2 Årsdebuterar dagens största favorit - 5 Global Wonderland. Jag hoppas på ringrost/strul för favoriten och plockar med 4 motbud

I V4:4 hoppas jag form slår klass - Årsdebut för 2 Global Wizard och 12 Charlock Wiking som normalt är tunga i lunchlopp. Jag låser på 2 formkort 1 Jackpot Tooma och 7 Banzai Merci. 7 borde forceras till ledning och ha god segerchans därifrån. 1 Jackpot Tooma tar ingen ledning men blir livsfarlig om man bara hittar ut ett spår någon gång under loppet - har ALLTID tunga avslutningar!


Systemet är delat i två kuponger.
Vänligen köp lika många andelar i bägge systemen om ni vill vara med

Kupong 1

5 kr/andelen

*** Slutsåld

Kupong 2

6 kr/andelen

*** Slutsåld

Senast redigerad av Basse den 2020-03-25 klockan 06:35.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat