Visa ett inlägg
Gammal 2020-03-28, 15:26   #99
Trazan

Trazans avatar

Reg.datum: jan 2019
Sharp$: 2550
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja vi får acceptera att tycka olika då. Jag har ingen statistik över hur mycket galopp det blir de spåren sinsemellan att peka på. Men om nu 1 skulle ligga i närheten av 2 eller över så beror det nog mer på överforcering för att man bestämt sig för ledning som gäller skulle jag tro. Blir väl gärna att man låser sig i en sån taktik från 1. Tror Marc är ganska confident att han har bästa hästen och inte resonerar så. Ta sig ut borde han oavsett också. 35% nu, fortfarande ganska lågt. Trodde en häst som vann med 100 förra gången på V75 skulle bli för stor favorit istället.
Om du tror att jag tycker att 2 generellt är bättre än 1 har du nog inte läst vad jag skrivit ordentligt. 1 är generellt sett såklart det bästa spåret i voltstart. Men här kan det bli problem för American Hill tror jag, i synnerhet om det blir några omstarter. Jag blir inte förvånad om hon galopperar innan första sväng.

Men som du säger, olika åsikter är inget konstigt. Du behöver inte ta till dig det jag skriver men kan ju finnas andra här som har ett mer öppet sinne i frågan. 39 % just nu en knapp timme före spelstopp. Kommer hinna en bra bit över 40 % innan spelstopp. Solklar förstahäst och utgångshäst för min del. Men spik? Nja, lutar nog åt att gardera och försöka jobba in en galopp.
Trazan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat