Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-13, 23:28   #30
shoreline
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

2010-10-14 Dinamo Bryansk - Volga Nizhny Novogrod (Annat)


Datum: 2010-10-14
Tid: 16:30
Sport: Fotboll
Land: Ryssland
Liga: Annat
Match: Dinamo Bryansk - Volga Nizhny Novogrod

Spel: Volga Nizhny Novogrod 2
Insats: 300
Odds: 2.00
Bolag: Unibet

Motivering:
Finns ganska mycket med spelvärde i torsdagens ryska div 1 fotboll. Jag väljer ändå att bara reka en match om dagen (om ens det) och hoppas att jag valt ut rätt.

Dinamo Bryansk slåss i botten av tabellen och krigar för nytt kontrakt. Det kan givetvis innebära en extra kick, men också den totala motsatsen.
Man kommer nyligen från en 2-2 match borta mot Khimki, där man kvitterade med 10 minuter kvar och snacket som går är att det stärkt lagets moral något enormt.
Jag är dock inte så jättesäker på det, laget är kvar under strecket och nu väntar två stentuffa hemmamatcher, så man hade behövt vinna senast för att ha lite andrum inför slutspurten.
Till den här matchen har man ett nytt avbräck i mittfältaren Kostin.

För motståndarna, Volga Nizhny Novogrod är i sanslös form. Laget har EN förlust på de senaste 24 matcherna.
Kuban Krasnodar är i princip redan klara för spel i högstaligan nästa år, men den andra och sista platsen slåss Volga och stadsrivalen Nizhny Novogrod om.
För tillfället har Volga ett två poängs försprång, och man har inte råd att tappa poäng här.
Inga nya avbräck finns att rapportera om, och även om den ryska ettan är en ganska hemmabetonad serie så finns det liksom ingen möjlighet för Volga än att gå för annat än tre poäng.
Det är i offensiven som laget har sina främsta kvalitéer, speciellt i målkungen Martsvaladze som gjort 15 mål på 27 matcher hittils.

Dubbla pengarna på tvåan är för högt i mina ögon. Även om Bryansk slåss för nytt kontrakt så skiljer det 29 poäng mellan de här två lagen. Lägg där till Volga's form och jag kan inte hålla mig borta från det här spelet.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat