Citat:
Ursprungligen postat av viking90
Den kommentaren hade suttit finare innan loppet gick 
Nu lämnade inte jag in något eget spel men de är ju därför man hänger är för att hitta dom idéerna innan loppet :P
|
Jo jag vet, men när jag kastar mig på omgången ca 30 minuter före start så måste varje sekund brukas till att komma fram till det där. Absolut minimum som behövs, och är det fält man inte har koll på så är det på tok för lite. Jag lägger det mesta av travtiden på V75 och V86 då brukar jag ha tid att lägga ut texten om hur jag resonerar också.
Startsnabb stod ju faktiskt i programmet också på den där, man behöver inte ens öppna lopparkivet det står i loppkommentarerna i raden.
Chansspikade favoriten här i andra på spekulation då jag inte ville spika i några av de andra loppen. Det gick ju åt skogen, men som tur är blev det skräll istället och jag har inte V6 på hela systemet.
Det andra eventuellt matnyttiga jag kan dela med mig av inför V4 då är väl att jag stekte Bill Gates, tyckte den var lite väl "tittig" det lilla jag såg. Brukar den vara också, men det ihop med bakspår och storfavorit var lite mycket. Låste på 2,3 istället som väl sitter i ledningen/rygg ledaren.
Tindra Star och Apple Rose lite väl bortglömda i femte också.