Citat:
Ursprungligen postat av Stekel
Började också lira lite poker på svs häromdagen efter ungefär ett lika långt uppehåll som du. Satsade på det där hårt en sväng för tiotalet år sedan, men satte stop-loss på 100k och la ner så fort jag bränt den summan. Känslan är att det blivit lättare motstånd sedan dess. Eller så har man vilat sig i form och blivit bättre på det trots "avsaknad av lopp". Det förra är väl troligare såklart.
|
Då var det dig jag stötte på vid ett bord idag eller igår - iaf om nu har samma nick där som här
Det måste blivit lättare nuförtiden- finns ju knappt några spelare på Svenska Spels poker. De som är vassa och har poker som levebröd måste lira på andra sidor nu?
Vann 2 st 30kronor turneringar ikväll . Inte mycket i förstapris dock straxt över 400kr / vinst. Är ju bara 50-60 pers med i turneringarna
Basse71 är mitt nick där.
Lite udda pokerklient. I alla fall om man som jag spelar via Ipad....
Har inte kommit på hur man chattar än
Har aldrig varit cashgamespelare - gillar turneringar. Mycket underhållning för lite pengar och trots att det är ”småpengar” i förstapris är det ändå jäkligt spännande att spela finalbord.
Passar bra just nu då jag åkt på en förkylning och inte får/vill komma till jobbet.