Visa ett inlägg
Gammal 2020-04-03, 11:15   #1
SistaStallskriket
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 424
Sharp$: 4318
Standard

V65 Solvalla lunch


Ingen tråd så jag öppnar! Har några fina drag i avslutningen! På andelssidan skrev jag följande. Kopierar in!

"Kör V65 idag! 10 andelar a 80 kr. Extrema värden i dom två avslutande avdelningarna. Otroligt understreckade ekipage. Jag spikar i femte och låser i sista! Blir bra betalt om jag är rätt ute idag!

Spiken 1 Vapour Trail är från min hemmabana och har alltid haft gott renomé men inte släppt till. Var väl hos Sofia Aronsson innan Ulriksson-Siminski tog över träningen och dom verkar ha hittat nyckeln! Vilken svepning sist! Startsnabb är den också och körs kanske i spets idag annars så biter spurten kanonbra från rygg ledaren men initialt tror jag på spets och slut! 3%!! OJ OJ OJ!

I sista låser jag på 2 Heartbeat från bra läge. Hästen har levererat bra insatser under en tid och har TOPPFORM! Nu bra läge och kusk! Måste med till 9% och min andrahäst i loppet. Etta tippar jag 12 Tale Of Jacks som gick otroligt starkt i dödens i comebacken. En galopp med minst ett andrapris på gaffeln den dagen men en härlig urblåsare i kroppen nu! Toppformen är nära och spåret är oddshöjande. Just nu bara 8%!! I denna spårtrappa har den tjänat mest i loppet och är den bästa och mest hårda kusen! Från 12:e finns chans att bomba rakt fram mot dödens/spets och jag tror Tale Of Jacks har toppchans! Men skönt ha Heartbeat med som har torrt spurtkrut och får ett skonsammare lopp.

Fina drag att avsluta med! "


Lycka till alla!
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat