Visa ett inlägg
Gammal 2020-04-04, 14:09   #108
Stekel
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Frasse77 Visa inlägg
Hajom hästarna verkar alla ha koll på idag, så där behöver jag kanske inte redovisa ngt mer än Robert tror Power är bästa chansen idag, även fast Kolgjinis är på insidan. Det mest intressanta är kanske som jag ej sett ngn skrivit här och är väl för Robert som vanligt inte sagt ngt till media, (han är ju en "rufflare")

Det är att Power i båda banjobbet gått snabbt sista 500m, första banjobbet 1.10.9 och i sista banjobbet 1.10,2 så det är lite mer än bara backjobb i honom.

Idag har vi två Axvalla hästar som är intressanta, träffade Karl-Erik på ett möte och han sa jag var tvungen ta med Fredric Palema i fall han gick barfota runt om. (Jobbar så har ej hunnit tittat idag eller läst på). Vet att Aronsson har stor förhoppningar på Victory's Club och galoppen sist var en missräkning. Sett den i ett jobb och den är inte dålig, och får den ledningen så blir det inte lätt att ta ner den.
.
Att Power är bästa chansen har han dock inte sagt överallt. Van Gogh i intervju häromdagen. Som vanligt lägger han ut sina uttalanden lite hit och dit så man varken vet ut eller in. Men han är ju inte spelare heller, vi ska ju vara bättre på att bedöma chanser än tränarna. De kan egentligen bara säga om hästarna är bra i ordning eller inte och om det är något utöver det vanliga på gång med utrustning eller träning.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat