Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-14, 15:40   #63
Overkill
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Börjar bli äckligt less på B365 och deras jävla myteri!

Citat:
Karl Z gick in på chatten
Du har kopplats till Karl Z

Karl Z Hej, välkommen till bet365 Live Chat. Hur kan jag hjälpa dig?

speedmagic Tjenare! Speedway från Premier League har utlovats inför kvällens finalmatch mellan Sheffield - Newcastle. Oddssläpp utlovades under natten runt 13.00 idag, men inget då så frågade då igen och det skulle komma upp inom kort då sa ni. Men inget ännu. Vad är det som dröjer?

Karl Z Ett ögonblick.

speedmagic Ja.

Karl Z Jag får inte tag på tradern som lägger oddsen just nu tyvärr. Ledsen för den dåliga informationen.

speedmagic Så hur kommer det bli?

Karl Z Kan tyvärr inte ge något nytt besked.

speedmagic Jävligt dålig stil detta, lovas en sak så förväntas det ju att det uppfylls också.

Karl Z Ja det är inte alls bra.

Karl Z Riktigt pinsamt.

speedmagic Så antagligen blir det inga odds alls, med andra ord?

Karl Z Jag vet faktiskt inte just nu. I sånt fall så kommer de upp strax innan mathen börjar.

speedmagic Jag är jävligt besviken på ert agerande angående detta, man kanske skulle sluta spela helt hos er eftersom det ni lovar ändå inte uppfylls?

speedmagic Nästan så att man känner sig lite kränkt som kund när man blir lovad saker hit och dit.

Karl Z Ja, det är inte alls bra. Brukar absolut inte fungera så här. Jag har skickat e-post till vår trader och ställt frågan iallafall. Så vi kommer att återkomma till din e-post.

speedmagic Återkomma till min e-post? Det gör ni aldrig ändå, inte de senaste typ 50 gångerna ni sagt så.

speedmagic Tycker du jag ska sluta spela hos er?

Karl Z Ok, det kan jag lova att vi ska göra.

speedmagic För om ni fortsätter behandla era kunder på detta viset så kommer ni tappa de illa kvickt.

speedmagic Men fine, "återkom till min e-post". Hej
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng