Visa ett inlägg
Gammal 2020-04-05, 08:05   #4
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Med risk för att få äta upp detta så ser omgången rätt enkel ut.Bra det är jackpottpengar då 7 rätt nog inte ger överdrivet mycket...

Korta tankar om loppen:

1: Här kan fem hästar vinna..2,6,7,8,9 så dem tar jag. 6an har jag försökt jobba bort senaste 2 segrarna, trött på att missa på den, barfota runt om nu dessutom så den får man väl ta med idag. Skrällen är 7an som hoppat bort bra placeringar 2 lopp på rad, had enog vunnit näst sist (hade chansspikat den då).. samma dåliga kusk igen men kanske lärt sig av sitt misstag senast (kör inte på den i kurvorna på den, utan gasa på raksträckan istället)..

2: Hail Mary vinner, bara trams att tro ngt annat. Galopp lr sjukdom emot, och vill man tro på det så är förslaget o hela bakom så man säkert får med vinnaren.. rätt dumt o ta 3 streck typ o ändå missa vinnaren....

3: 6 utgångshäst, men alla sex kan vinna här så heltäcker på andra lappen. Kul lopp trots få startande!

4: Inken vinner om normalform men struken 3 ggr på raken.. bör ju ha påverkat formen ngt kan mantycka.. tar nog 2,3,4,5,6,8 här för att vara säker.

5: 4an går bra hela tiden oavsett balans tycks det, given utgångshäst, men massa som kan vinna bakom om den bränner och ska de bli ngn utdelning får man hoppas på skräll här.
Tycker alla utom 1 och 5 kan vinna loppet så tar alla övriga på en lapp. Svårt att lyfta fram ngn specifik skräll, men3 och 6 känns som att de är lite för lågt streckade i nuläget.

6: 1,2,5,7 låser jag på här. 8an för dåligt läge (Om inte Bergh gör en Berghare o släpper till sonen om den laddar med 8an mot spets... hade väl knappast förvnat ngn.. kanske får ha med den ändå...)
5 Bör ju vinna om spets, men lär bli skrik under dagen på den. 1 har läget, 2 ojämn men bra och 7 går fint hela tiden, tycker den höjt sig väldeliga i år!

7: Första tanken var alla här då jag tycker nr 2 är alldeles för stor favorit. 5an tar spets och lär köras där så den positionen bör vara upptagen.
Har efter lopparkiv en timme fått ner det till fem hästar här: 2,4,5,8,11.
8an hade vunnit sist utan galopp, obegripligt lågt streckad.
11an första jänkarvagn o barfota, vinner nog om tempo på loppet.
4an med Bergh kan visa sig bara bäst barfota..
Som Chelsea-fan kan man ju inte annat än att ta bort Tottenham från bakspår...

Nej nu sätter vi 7an!
Ganska bra analys. Men jag skulle nog ta med 10 Tottenham bland garderingara, I grunden duktig travare och nu med ohlsson!! I avd 6 är väl 1 Lexington Hall favoritvärd. Tar ju ledningen och Djuse kan ju trolla med det mesta. Avd 5 har jag kokat ner till 4-8-9. Tveksamt om det blir pengar på 6 och 5 rätt. Kommer atgt lägga ner mest krut på flerkuponger (men det öär ju då det brukar smälla hihi) Gissar att Djuse vinner tre lopp (!)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat