Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa
Så less på travet. Går aldrig min väg och det är ett tecken på att man ska lägga ner och spara degen istället och blir rik på riktigt 
|
Dina känslor styr dina tankar, när det inte går som du tänkt. Ta kontroll på dina känslor som vill ge upp när du har motgång. Och koppla in tankarna igen. Känslorna hade glömt vinsten på v75 igår och vill ge upp och skita i allting. Lugna ner dig och koppla tillbaka sunda förnuftet igen.. För om du bara reagerar med känslor, så förlorar du kontrollen på dig själv. Känslan säger dig att du är värdelös. Skulle du fråga ditt rationella tänkande om den känslan är sann. Skulle den svara att det är inte sant. Så ge inte upp och känn dig värdelös vid en motgång, bara för att känslan säger så. För jag vet att du inte vill vara sådan som person. Jag vet att du lägger ner oerhörd mycket tid på att plugga inför trav Lopp. Och det sliter när du på provet vill ha alla rätt, och du missade någon detalj för alla rätt. Lär dig bli en bra förlorare innan du kan bli en bra vinnare!!!!