Visa ett inlägg
Gammal 2020-04-10, 13:00   #18
Bluesmith66

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 1014
Standard

Inte pluggat på nåt speciellt inför dagens travbuffé, så har inte så mycket i skrällväg att komma med.
Hade ju skapliga idéer igår där jag hade spikat Malkin i första, låst andra på två fina skrällar på 5 % resp 4,5 %,spik på s.o.s-favoriten i tredje, men det höll ändå inte hela vägen då jag föll i sjätte där jag spikade emot favoriten.

Nya friska tag idag men har ingen riktig feeling för nån särskild kantboll idag...inte än så länge i alla fall.
Möjligen 7 Vincent AS eller superskrällen och långskottet 13 Super Zantos i V75-3 om inte Goop bakom 12 Ragazzo Da Sopra hittat nya vältvättade och spritade körhänder och är överlägsen...gick ju inte så bra för honom igår direkt !

Hoppas på några favorittorskar iaf, men om Skalmans lyckats ställa in väckningen på rätt tid på sin mat-och-sov-klocka inför starten av V75-5 så blir det nog s.o.s för 2 Vivacious Allie….bara hon gör sitt och håller sig på benen också.

V75-1 antagligen favoritseger där också, enda potentiella skrällbudet är nog 7 La Plus Belle till 1,7% ifall favoriten är sjuk eller gör bort sig. Hon har iaf lopp i kroppen till skillnad mot många andra och formen verkar god efter bra spurt senast från lika omöjligt läge som favoriten i samma lopp.

Lycka till idag allihop..och Glad Påsk på er !!
drakdead (+5)
Bluesmith66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat