Citat:
Ursprungligen postat av Wenkatesch
Förstår tankegången
Min egen måttstock är att om jag efter att ha tippat mitt bolag, är jag då sugen på att lämna in en egen rad som skiljer sig från bolaget jag nyligen lämnade in snarare än att köpa en extra andel, ja då har jag gjort ett uselt jobb med bolaget...
|
Ja, så är det ju - särskilt om ingen ny information tillkommit. Har det det, så kan du alltid urskuldra dig med detta...
Du kan, eller skall aldrig, ha olika spikar på olika system som du saluför, eller som du i alla fall själv gör - även om det är för publik försäljning eller enskilt bruk/spel/system. Detta är enkom ohederligt och/eller en dålig halvgardering. Men, och detta är ett stort MEN - detta är enkom om inget nytt framkommit EFTER du inlämnat ditt första system... Har inget speciellt framkommit så anser jag att det blir "ohederligt/oprofessionellt" över att ex. byta eller ha olika spikar på dina system, för då är det självklart något som inte stämmer... Du kan dubbla och ha med samma häst på olika system, men aldrig ha olika spikar - detta är helt fel, enligt mig!