Citat:
Ursprungligen postat av Santorini
Flera kallblodslopp på Dannero. Vad gör jag då. Jo skyndar mig att köpa andelar med SO Norrland innan de tar slut. Är det någon gång du ska satsa på andel, så är det till denna omgång. Lycka till SO.
|
Blev lite chockad när jag läste vad du skrivit. DU Sätter ju en jäkla press på mig!! Men å andra sidan gillar jag utmaningar och har bra självförtroende och torrt travöga. Det bara small till i morse och alla andelar tog ju slut. Mycket tack vare dej, hehe. Så nu gäller det bara att leverera !!!!
Nu är grundtanken klar sedan länge och det blir TVÅ spikar. Verkar det. Inget överraskande egentligen (åtminstone för dom som följt mina tidigare tips) . Kollat lopparkivet och fått bra info från "mitt håll",
Men hur hitta alla ev 1%-are? Sådana som går utanför "boxen". Givetvis måste en hel del tur till för att det ska klaffa. Det finns ju hundratals scenarier vad som änder i ett travlopp och många är i efterhand osannolika.
NU ska vi gå en härlig promenad "runt nattviken". Kallas i folkmun för Antikrundan då det är mest gamlingar som går den. Bra att rensa hjärnan innan inlämningsdags