Visa ett inlägg
Gammal 2020-04-12, 09:47   #53
joppe59
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Flockmentalitet

V75-1 Här har alla 1-7-10 borde nog vara stor sannolikhet att nån av dom tre ramlar in som etta mitt långskott är 12 Bfro men långsökt

V75-2 Dagens skrikhäst 5 Tengil Face här krävs en bredare gardering

V75-3 7-10-12-14-15 och gå vidare till gå den som fått skatteåterbäring kan även ta med 1 & 2

V75-4 10 Bear Victory kan bara slå sig själv mycket haussning på 3 här garderar nog de flesta och vill ha in en tredje häst?!

V75-5 Dagens kommunare 4 Click Bait dom vill man gärna gå emot...men sitter den i ledningen och det blir en solvallalunk så kan det vara en sund spik trots att ALLA verkar gå på den idag

V75-6 5 Sorbet spetsåslut alternativt att man även tar med 7-9-12

V75-7 4 Coogan eller nästan alla

Det är som vanligt då man spelar det gäller att spela för att få sju rätt och spela på egna synintryck och givetvis ha ett öppet sinne för annan info som kan dyka upp men det sistnämnda kan vara svårt att sortera ut

Jag lyssnar aldrig på ATGlive lämnar även i regel in mina system i tid så att man inte blir bortkollrad första tanken är i regel bäst

Idag kan det vara läge att ha framförhållning och lämna in något tidigare för erfarenheter sen tidigare megajackpottomgångar är att ATG pallar inte trycket som kommer att bli sista halvtimmen

En parentes Tillsammansbolagen är på offensiven idag om det på Sharps haglar andelsspel så har exempelvis bara ett av Tillsamansbolaget Cafe Brasco sjösatt bara 120 olika bolag till dagens omgång.......!!!! som snurras in absurdum

Thats all

Senast redigerad av joppe59 den 2020-04-12 klockan 09:57.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat