Visa ett inlägg
Gammal 2020-04-13, 14:11   #17
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rotagg Visa inlägg
Jag är inte så säker på att devs dragon bara vinner. 2640 nu och har ju ibland problem att hålla ihop aktionen till slut. Chablis är en tanks som går hela vägen in, man fortsätter barfota och kommer ha ett tungt slutvarv. Lutar åt att jag spikar emot favoriten...

Måste försöka fälla Matteo, frågan är bara med vad? Tycker han ser rätt så seg och tråkig ut och höll till delad seger senast mot en jätteskräll. Ingen ledning nu iaf..

Disco volante är väl ingenting att göra åt antar jag. Ska dock bli intressant att se Ghazi BR som lämnade Bazire för Westergård. Han spurtade fint efter sen lucka senast och sloog iaf Speedy face med 30m.

Tror 3 eller 6 spetsar i sista och det kan vara lösningen?
De hade precis intervju om Digital Crunch, den hade tränat bra iallafall och de trodde på en bra insats. Inget speciellt vässad men är den bara nära så bra som den var för Melander och inte blir instängd borde det vara väldigt bra chans. Det här är ju ett totalt pisslopp.

Devs Dragon ser lite sårbar ut med innerspår, men han har offensiv kusk och kan öppna. Ingen av de andra kan något bakom bilen som jag ser det, förutom att JJ kan komma iväg hyggligt ibland. Blir nog ungefär lika trist lopp som andra V75 igår. Om Uhrberg kliver på tidigt kanske det kan bli spännande. Men att Juul säger så här läser jag iallafall som att det inte finns några stallorder på att de ska ställa på tidigt. Kanske till och med tvärtom. Låg prissumma i det här loppet, de vill nog inte knäcka hästen utan sparar lite för kommande uppgifter.

"Spåret är dåligt och det måste blit fart på loppet annars blir det svårt att ta något."

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat