Citat:
Ursprungligen postat av Misterqc
Som sagt,utan att nämna några namn;Spelläggaren som du nämner säger att vissa köper hans andelar i flera system och därav varieras spikarna. Han har inte olika spikar i samma lopp men det stämmer inte riktigt. På de system som " bär hans namn " - dom som nån annan är medkonstruktör i har jag inte kollat - så har han på dom 15 system som innehåller 1 - 3 spikar använt 9 olika spikar där Sorbet och Island Life var dom mest förekommande. I avd 5 spikades Gui,Boko på ett flertal system men även Clickbait på ett. Min åsikt är ju att det blir en typ av reducerat men som alltid;man väljer själv var man vill deltaga och om man vill deltaga
|
Fast det där stämmer väl inte helt. Visst väljer du OM du vill deltaga, men inte alltid VAD man köper in sig på? Många påbörjar ju inte systemet förrän köpstoppet är förbi, utan där får man ju ha ett förtroende för spelläggaren innan. Har den personen en massa olika system med olika spikar blir det väl lite som att kasta pil? Finns flera som innan visar tankar och vart det lutar (självklart med reservation för ändringar vilket jag tycker är helt ok, t o m sunt) och där kan man ju verkligen välja vad man köper in sig på.