jag tog federer -4@2,09 igår, tur att jag inte hade läst dina tankar. vet inte om jag hade litat på mig själv. jag gick mer på att deras förflutna så ser federer ut att passa soda väldigt illa. även om formen fanns där så är federer en gåta som robin sällan löser.
sen om linan va rimlig eller inte, ja svårt att säga men över 2ggr på den gillade jag iaf.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|