Visa ett inlägg
Gammal 2020-04-17, 22:29   #53
Basse

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

V75:4

8 Digital Dominance 12% just nu måste vara ett fynd!

När Robert Bergh anmäler vecka/vecka brukar hästarna prestera som bäst andra starten.
Just Digital Dominance har anmälts så 3ggr och alla 3 har slutat med galopp...
Men jag vägrar tro att det ska hålla på så i evigheter och trots att statistiken säger 100% galopp så tror jag på hästen imorgon.

För 3 starter sedan var hästen bra i det loppet där Robban mer eller mindre bjöd Betting Ace på vinsten då man körde undan på upploppet och därmed gav stallets andrahäst i ryggen chansen.

För 2 starter sedan var det vecka/vecka anmälning och trots att man var fattigast i loppet så vart man nerspelad till 2,10 favorit - det var meningen att man skulle vinna det loppet men det vart tidig galopp den dagen. Det loppet var för hästar upp till 300K och dagens uppgift är sådeles billigare.

Förra starten gjorde Digital Dominance återigen ett bra lopp efter jobbig resa- rundar till dödens och går där mest hela loppet , tar sig förbi ledaren till slut men åker dit mot Lets Go Ernie sista stegen.

Mitt drag i loppet! Finns någon rättvisa så får DD vinna imorgon och det vore ett utmärkt tillfälle att vinna när ekipaget är ovanligt lite spelat mot normalt

5 Jareth Boko amäld BFRO FFG - men hur är Uffes Lördagsform egentligen?
Blir nog skrik på denne också. Första motbud på läge och BFRO men jag spikar nog 8.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat