Visa ett inlägg
Gammal 2020-04-20, 12:27   #3
MikaF

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 492
Standard

Svante B

Eskilstuna 200420
Remain In Light: (Lopp 4) Kändes fin senast och gick i mål med lite sparade krafter. Jag räknar med att formen ska bli bättre och bättre och jag tror på en fin insats här. Motståndet är tufft men helt borta ska vi inte vara och streckar man på då ska han med på bongen. Nu när det är voltstart så byter vi ut det stängda huvudlaget mot ett norskt, han kommer dessutom att gå barfota runt om.

Super Sarah: (Lopp 8) Gör bra lopp varje gång och hon har lika bra form nu som när hon radade upp segrarna. Här tycker jag att vi har hittat en lämplig uppgift och kan vi bara hitta ned i ett vettigt läge då ska hon vara ett tidigt bud. Jag är optimist och för mig är hon ett givet streck på alla bongar. Vi ändrar ingenting, skor runt om.

Louie Brodde: (Lopp 11) Har lite onödigt snubblat i galopp i årets bägge starter och jag gör därför en del korrigeringar till den här starten. Han kommer dessutom att gå barfota runt om vilket gör att jag har förhoppningar om att han ska sköta sig. Han har både form och kapacitet för att segerstrida här och går han felfritt då slutar han långt framme.
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat