Tråkigt med Stan....Cilic hade höjt sig lite jämfört med dom tidigare matcherna medans Stan verkligen gjorde en dålig match måste jag säga..han hade sjukt svårt att hålla egen serve och jag tyckte han hade alldeles för bleka slag,inte tillräckligt offensiva........nåja......ikväll så kommer iaf jag att köra 3 spel i tennisen
Mikhail Youzhny v Lukasz Kubot över 3,5 Set @1.72 på Bet365
två spelare som har sett bra ut i början av turneringen,Youzhny den bättre spelaren men han han en tendens att ofta få en svacka i matcherna jag har sett och Kubot är en helt okej spelare med bra serve och hyffsat grundspel. tor att han kan knipa iaf ett set i den här matchen
Lleyton Hewitt v Marcos Baghdatis över 3,5 Set @1.50 på Bet365
två jämna spelare,båda i bra form,en riktig 50-50 match....tror 2 saker om denna match,dels att den kommer att bli riktigt underhållande samt att ingen av spelare kommer att vinna den blankt.
Novak Djokovic v Denis Istomin Istomin +9.5 game @1.66 på Bet365
Djokovic är en spelare som ofta ser loj och omotiverad ut,ibland tror man inte att han bryr sig om hur det går. han kan klassa ut en spelare med 6-0 i ett set för att i det andra förlora med typ 6-2...väldigt ojämn,jag har inga tvivel på att han kommer att vinna matchen,men jag tror inte att han kommer att krossa istomin. Istomin har visat bra form hitills i turneringen,spöat både berrer och chardy med 3-0....jag tror inte att han kommer att förlora matchen med med än 6-7 game
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|