Ämne: V75 Åby 25/4
Visa ett inlägg
Gammal 2020-04-25, 03:31   #47
rotagg

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 2068
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av satori Visa inlägg
Du har fel, omöjligt att klocka en häst mellan 500 kvar å 300 kvar å i stort sett omöjligt för en häst å springa under 1.00 tempo i en kurva, få som ens gör det på raksträcka. du lurar dig på 300 m pålen pga kameravinkeln, pålen står ju 15-20 meter in på innerplan, inte vid bankanten.

Kom ihåg att Kristian Huselius hade samma klockningar på sin Husse Boko i kriteriekvalet, sen kom det fram att hästen sprang i 1.10 tempo i kurvan.

Zaire wise as trava 1.10 mellan 500 kvar å 300 kvar i det loppet å sista 300 i 08 tempo, bara gå in på atg x-labs å titta.

Därmed inte sagt att han inte kan vinna loppet.
Nja, jag vet inte om jag litar på det du skriver. För det första med husse boko så kan man till och med med ögat se att zaire går ungefär dubbelt så fort som den någonsin sprungit. Och för att komma till dina 1,10 farter i kurvan måste jag klocka honom från vad jag själv tror är 530 meter kvar till 270 meter kvar, alltså 60 meter fel för att få dina tider. Är det verkligen så mycket fel på kameravinkeln och min egen syn att det ska vara så stor skillnad? I så fall lägger jag ner travet för all framtid..
rotagg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat