Ämne: V75 Åby 25/4
Visa ett inlägg
Gammal 2020-04-25, 13:39   #73
Shooter

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39610
Standard

Värmningen på Zaniah Bi kommer bli oerhört viktig idag. Är hästen i toppform så misstänker jag att den körs i ledningen. Annars släpper han nog till Örjan och försöker ta den på open strech. Risk då att Kihlström har fått bestämma som han vill och inte går att slå. Annars måste jag bara ha med Racing Brodda i årsdebuten.

Zeppelin Kyu Bar kommer jag att spika (Som gjord för Harpers?). Tyvärr så har den blivit favorit idag, vilket den inte var igår. Hästen har blivit det stora skriket nu, men det är ju Gocciadoros bästa vinstchans idag. Hans hästar är lite svårbedömda till dagens tävlingar och jag antar att de är här för att få lopp i sig inför Elitloppshelgen.

Någon av hästarna på de två bakersta fållorna bör ta hem det här loppet och jag lägger mina slantar på att det blir Prosperous.

I fjärde kommer man inte ifrån att det är toppchans för en felfri Indra's Secret. Galopp emot.

Det låter på Frode som att han tror att M.S. Triple J. leder runt om. Kan vara så, men jag tycker att det finns ett gäng intressanta hästar i loppet, varav jag rankar Garinfield Aiden först, spåret till trots. Hade de strukit någon mer häst framför så skulle jag spika den. Nu riskerar han att få ett tungt lopp igen.

I sjätte kommer man långt med 4-5 hästar och i Paralympiatravets final garderar jag på en hel del. Det kan nog sluta lite hur som helst.

Senast redigerad av Shooter den 2020-04-25 klockan 13:40.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat