Visa ett inlägg
Gammal 2020-04-29, 11:01   #11
rotagg

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 2068
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Man at Work från spår 8 som fick den drygaste inledningen vinner från dödens mot en "Riktig Sprinter". Giant Shadow borde vinna mot detta motstånd som kommer ut efter vila och vinner över 2640 direkt. Kör bara fram i dödens så får du överta eller vinner därifrån. Omgångens bästa spik (från toppspår 5) på århundraden. 3 Mr Creation gjorde ett bra lopp på Valla sist men med en annan (bättre kusk) dock. Markus får en rejäl utskällning av Goop sen om han försvårar vinsten. Så Markus kommer underlätta för Jepson så stämningen i fikarummet på Karlstadtravet inte blir lidande

Mvh
Och Man at Work=Giant shadow? Är Man at work också en häst som kommer från klass 1 och sprang inte han 10,4 redan för 2 år sedan? Är det så du spelar på hästar? Om en häst har vunnit mot en tolvåring från dödens så måste en annan också kunna göra det? Och jag vet hur du drygade dig mot Basse efter det loppet. Jag spelar inte hästar på det sättet. Jag leker inte följa John och slår mig på bröstet efter att ha satt en favorit till 1.60. Men så möts jag också av detta resultat varje gång jag loggar in på atg, det ger självförtroende kan jag säga. Så jag behöver inte sponsorer som betalar 95% av mina system.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)

Senast redigerad av rotagg den 2020-04-29 klockan 11:02.
rotagg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat