Visa ett inlägg
Gammal 2020-04-30, 02:06   #2
Basse

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Ja Yankee Blue verkar var något alldeles extra. Ska bara vinna avdelning 2 om inget oförutsett inträffar.

Vill även varna för Petri Salmelas andra starthästar.

Avd4) 12 Pomeroll Am - vinner inte ihjäl sig precis men stallformen är på topp och nu är det anmält BFRO för andra gången i livet och Mika Forss är ett kuskplus med.
Uppenbarligen känns hästen bra i träning och man satsar för en placering högt upp

Avd5) 6 B.W.L Ruthless blir mycket spelad och kanske favorit i loppet men jag tror nästan lika mycket på Salmelas nyförvärv
9 Denver Brodde som såg mycket fin ut i debuten för sin nye tränare sist. Spår 9 är ingen statistikvinnare direkt i spårtrappor men
till 4% streckar jag absolut

Avd6) 11 Rhapsody Ås var riktigt bra sist. Nu möter man tuffa hästar men intrycket var fint sist iaf. Både From the Mine och Mr Golden Quick är personliga favoriter så de ska givetvis streckas. Men jag betalar även för Salmelas Rhapsody Ås

Yankee Blue vinner sitt lopp men jag blir inte förvånad om Salmela tar en seger till inom V64:an - och den segern behöver nödvändigtvis inte komma från B.W.L Ruthless

Senast redigerad av Basse den 2020-04-30 klockan 02:13.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat