Smårolig omgång på Åmål idag!
Korta tankar :
1: Här är Riva Renn rätt favorit, felfri bör den ta detta. Jag tror 7an laddas mot spets och det kan bli körning från början, därmed bjuds bakspåren 10 och 11 in i matchen med!
Utgång 3 bakom 7 10 11
2: Kallblod låg klass, egentligen ska man blunda och helgardera här men har fösökt lösa det på 6 streck.
1 3 4 8 9 14 tar jag här. Varnar för skrällen 4 som vid bra start kan ta spets, bra chans därifrån isf till låg procent. 8an med Hultman har fint smygläge, under 10% får vara ok på den.
14 är favorit men det är tufft läge på Åmål att bara gå runt dem från... tas med på kupongen men garderas.
3: Här tror jag Micke J håller spets med 1an och kör där... höll nästan på medel senast, nu är det kort och då kan det hålla hela vägen. Om inte 7an ställer till det helt i spetskörningen, då den med ska laddas... då bjuds 8an in som har toppform men jobbigt läge, samt nr 5 som kan ibland och har bästa spåret på kort och auto..
2an får inte spets och tas därför bort helt till för hög procent. (så den kan ni andra säkert spika då)
4: Sista är jämnt tycker jag, 2 4 5 6 7 10 11 blir mina streck här.
Varnar för nr 7 som funkar fint på långt, gick bra senast och nedstruken ett spår. 2an kan vinna om den får fuska bort lite meter i ledningen..
10 varnar många för men tveksam på distansen där... vi får se
Ngt man missat?