Vilket minne du har Wow Ikväll är det spelläge igen på samma häst det är min första häst i loppet och jag har 100% återbäring på den och jag tycker det faktiskt är en av dagens mest spelvärda streck kommer nog då jag alldeles nyss kommit hem att snickra ihop ett andelsspel till ikväll men bekymmersamt då det är jackpott både på Forus och Boden parallellt Jag går nog rätt ut på en ikväll samt Mika Fors hur svårt kan det vara
Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa
11 Re Love galopperade i starten sist den mötte 5 Peppe Roc. Hamnade 100 m efter klungan men slutade 3a 25m bakom Peppe trots det. Återgår till skor och tar det safe. En häst som skulle kunna vinna från dödens. Undrar om man inte ska spola denna favorit nu när han har 3,4 som kommer gasa järnet invändigt. Låg klass och galna finnar säger skräll långa vägar. Om det inte blir favoritparad för att nån på Bodentravets personal har lagt fikadegen på en mångkupong
Re Love fick jag upp ögonen för i ett av Joppes andelsspel till en kvälls v4a uppe i norr nånstans (minns inte vilken bana).
Den hade han tagit med på några få streck och skrällvann till 2-3 % om jag inte minns fel. Minns bara att den hade nr 8 och att den v4an satt och gav hyfsat med deg tillbaka. Tack Joppe! 
|