Visa ett inlägg
Gammal 2020-05-01, 23:27   #40
Flyer

Reg.datum: jul 2019
Sharp$: 440
Standard

Rolig omgång men svårt att hitta spikar. Ser ut såhär just nu men lär säkert ändras en del tills imorgon. Behöver kapa och hitta en spik till tror jag och lägga till lite i några lopp.

Lopp 1) 3,10,11,12

T Rex i spets och Mr Marvellous bäst. Tycker jag hittat två skrällar i Lemon Brodde i toppform och Erik tror på chans och Fire Of Noa som på 5 felfria hårda lopp på V75/V86 har raden 1,1,2,2,3. Röcklinger är duktig och blir en del ändringar nu.

Lopp 2) 3,4,6

Very årsdebut och galopperar bort mycket pengar. Kanske chansspik då Båth är mycket nöjd och vi har ju sett Attraviersamo prestera direkt.
Dock gillar jag Religious helskarpt och tror den sitter i spets och sen Man At Work är ju alltid tokbra och gick 11,7 utvändigt.

Lopp 3) 1,9,10

Esprit jättechans att spetsa och kan vara spets o slut. Men här kommer det bli åka av och Esprit är ändå lite hårt inne än sålänge i Guld. Perfect Spirit världsstjärna med Örjan och Ghazi B.R har ruggig speed och hann nästan ifatt Disco Volante senast.

Lopp 4) 3,10,11

Här kan det blir spik på Unique Juni till slut. Har ju varit ruggig. Det är väl att Westholm brukar väl inte sätta favoriter på V75 om jag minns rätt. 10 o 11 hårda hästar som gått i Frankrike och båda tränarna tycker de duger. Rose Run Sydney...vad kan den ?

Lopp 5) 3,5,6,10,11

Om Kevin går för det så kan det vara spets o slut. Han tippar sig själv etta i ronden.
Kanske en chansspik.
Har dock både nummer 5 o 6 som lite nästagångare och när Whelk dessutom har Strong Heartbeat med i fältet så vet man ju inte hur styrningarna kommer ske. Trycka sönder Valiant eller Roof med Whelk ?

Lopp 6) Spik Seismic Wave. Nurmos bästa chans och tror den bara är överlägsen, speciellt som Randemar går med skor.

Lopp 7) Hmm svårt. Har just nu Figaro Vici och Ferrari Sisu lås. Men med spik på Unique så fyller jag på här.

Hepp :-)
Flyer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat