Citat:
Ursprungligen postat av Stekel
Pascha Tilly har gjort helvetiskt starka insatser på V75 gång på gång, problemet är att han inte kan öppna och att det är viktigt att vara en bit fram på Örebro. Men 5% imorrn är för lite.
Stepping Spaceboy helt toktappad den här gången, som Jensa också uppmärksammade. Kan bli en fin fullt ös medvetslös med första gången med Paal!
Aleppo Pine kanske annars mitt bästa skrälldrag, sitter som gjuten för rygg ledaren (på Willow Pride som är ett duktigt startsnabbt spikbud!).
Mr Southwind står ganska hårt inne men får han bluffa bort ett halvvarv tror jag han blir svårfångad. Spiksugen på den!
Tengil Face är också ett spikbud igen, travar den och går bra med barfotan släpper de väl ingen jävel över bron? Bra att ta ställning i hyfsat jämnspelat lopp.
|
Pasha Tilly riktigt intressant och den tog jag med på tre kusar, direkt. Vad tror du Om Mr Marvelous i första? Är den verkligen så behövlig utav hårt tempo, eller är inte den så mycket bättre än de andra så att denne bara krossar? Har fastnat för denne och det är så surt om jag gör det på "felaktiga" grunder... Sista loppet var grymt bra! Om jag bara visste att han kom fram i dödens...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|