Citat:
Ursprungligen postat av Stekel
Pascha Tilly har gjort helvetiskt starka insatser på V75 gång på gång, problemet är att han inte kan öppna och att det är viktigt att vara en bit fram på Örebro. Men 5% imorrn är för lite.
Stepping Spaceboy helt toktappad den här gången, som Jensa också uppmärksammade. Kan bli en fin fullt ös medvetslös med första gången med Paal!
Aleppo Pine kanske annars mitt bästa skrälldrag, sitter som gjuten för rygg ledaren (på Willow Pride som är ett duktigt startsnabbt spikbud!).
Mr Southwind står ganska hårt inne men får han bluffa bort ett halvvarv tror jag han blir svårfångad. Spiksugen på den!
Tengil Face är också ett spikbud igen, travar den och går bra med barfotan släpper de väl ingen jävel över bron? Bra att ta ställning i hyfsat jämnspelat lopp.
|
Jag är lite sugen på Mr Southwind oxå men nu sitter ju en viss Örjan i rygg direkt på den startsnabbaste hästen i fältet och lär komma igen bra direkt. Nurmos hästar går super direkt efter vila och den har typ 2 sec snabbare tider än resten. Kan Daniel W vinna v75 från spår 9 på kort distans så lovar jag att Örre kan det med
lås 2-9 eller spik 9... tror Örjan tar det där faktiskt.
Mvh