Visa ett inlägg
Gammal 2020-05-06, 13:51   #319
Fulsprit

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Målat in mig i ett hörn? För vem? För dig eller? Jag vet vem jag är och vad jag står för. Tycker såhär som jag skriver oavsett om jag är svag för något som tex trav. Vill jag lira så så lirar jag men jag vet att jag går emot mig själv då med det är lugnt för det är endast GUD jag behöver stå till svars för och inte dig.

Får jag inte spela nu för dig fulsprit eller? Och vad händer om jag gör det då?
Vem ska veta? Vem ska bry sig? Måste inte deklarera alla spel här för dig och visa hur duktig jag är utan kan göra som proffsen ... hålla sig borta och spela utan att alla vet vad man spelar.

Vi har aldrig mötts och jag kan stå för att jag är en hycklare utan att det berör mig det minsta.

Dessutom finns det 25 öres rader så jag inte behöver lira för en krona.

Har en travhäst talat till dig och sagt att det är detta den vill hålla på med för resten av sitt liv? Att utsätta sig själv är en sak och valet är fritt.. men att skydda sina motiv med bull och påstå att dom har det bättre är ju bara löljligt. Vissa hundar har det bättre än vissa människor men bara för det så är det inte ok. Har du verkligen så svårt att se det? Eller gömmer du dig bakom det och är naiv som en 5-åring? Vad går allt ut på inom travet? Är det inte att tjäna pengar på andras bekostnad.. djurens och speltorskarna. Vem blir rik på detta och vem får lida straffet om du förstår vad jag menar.

Inte undra på att ATG vill locka fler människor, unga som gamla.. kom hit min son och ha det mysigt på Dalatravet.. ät en korv med bröd och spela förnuftigt och råkar du bli speltorsk på köpet så finns det en stödlinje att ringa..

Herregud! Här har det verkligen gått en propp! Behövde du verkligen se dessa två rapp för att inse att travet har en smutsig och mörk sida också? Vem faan är då naiv?! Du är fasiken i mig den mest korkade människa jag mött på ett forum och detta säger inte lite - jag skiter totalt i dig, en random fjolla som helt plötsligt sett ljuset och detta genom hästarnas ögon. PATETISKT!!!

När pengar är inblandade - tror du då ALLT går rätt till? Trodde du detta innan dessa två rapp av italienaren, eller varför fick dessa upp dina sovande tankar och ögon?

Usch och fy - värre hycklare och "cry baby" får man leta efter. Hej, då ditt härk!

Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat