Ser favorit betonat ut idag.
avd1. Pleasure for cash får ett nytt huvudlag idag och Mattias har ett bra facit tillsammans med hästen. Med klaff måste detta vara en toppchans! reserv nr 7 som jag tror snor åt sig spets.
avd2. Står mellan två hästar men klart fördel nr 5 som har bevisad form Lås 5-6
avd3. nr 2 drog hårt i spets senast och vann på en bra tid för klassen får loppet antingen i spets eller i rygg ledaren via Open S? ny kusk är dock ett frågetecken. bakom 3-5-6
avd4. favoriten är en vinstmaskin som bör gå segrande ut ur detta fält. Felfri är det bra vinstchans. spets tar nog nr 6 och körs troligen där? alt att favoriten kliver fram och får överta?
avd5. Merrit har varit grym i sin nya regi dessutom barfota runt om idag. Tap Dance gick 12 fart sista 1500 senast via spåren och gjorde ett topplopp trots fjärdeplatsen. Hästen har form! streckad 3 ggr så lite som favoriten och är klart given i loppet.
avd6. Ett vidöppet lopp. Skrällen Zorro Swing som glöms bort men hästen haft mycket oflyt på slutet och räds inte alls detta gäng. Förra året rekordsänkte hemmahästen just denna årstiden och med klaff utmed vägen kan han skrälla. 3 procent. jag streckar för 3-5-6-10-11-12
mitt system v6
avd1. 12 Plesure for cash (7-9)
avd2. 5-6 (4-3)
avd3. 2-3-5-6 (10)
avd4. 7 Prince ck (6)
avd5. 6-7 (2-5)
avd6. 3-5-6-10-11-12 (7)
= 96 kr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|