Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-17, 19:05   #11
Fangtastic

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 663

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Äsch måste rannsaka mig själv och mina spel ordentligt. Har ryggat lite olika och senaste dagarna har varit rena döden har spelat bort x antal pengar på massa onödigt tjafs. De går inte att rygga flera personer under en kort period för de har ätit upp min kassa. Och börja jaga förluster är ingen idé. Men de är lätt hänt att falla i fällan. Och spelar man dåligt brukar de straffa sig, haft sjukaste oturen förvisso men nu är jag på den hårda vägen förhoppningsvis lär man sig nånting. De vet jag. Väntar bara på bättre tider!

Hur har ni gjort och vad ni har för erfarenheter i såna här situationer? Tråkigt nog har jag kommit till detta stadiumet igen. Blir nog att sätta in nya pengar men måste sköta BRM och inte mixtra med insatserna. Efter att ha gått +- jämnt och slutat med att gå minus sakta men säkert och i stort sett gulat på dumma spel men de vet man ju inte på förhand utfallet om än att de är en illa strategi, vilket har fått mig att tröttna på detta. Så nu vänder jag mig till er, gott folk vad göra?
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat