Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
En sak är ju att lämna när dom "kostar", men annars är det ju inte så smart...speciellt om man har andra som kan ge en slant...
|
Favoriten kostar 62 kronor men jag är ju inte intresserad av att sgtrecka den då jag inser vad som eventuellt kommer hända med värdet. Nu kan man ju ha sådan oflyt att t ex det skräller i fjärde och att en 1%-are vinner första och att en 8%-are vinner sista och man missar rätt fina pengar ändå.
Men just den favoriten gör att det blir väldigt många rader som jag inte vill spela men jag ändå är tvingad att betala för.
Jag åker hellre på en favorit och missar 3 000 kronor än att jag åker på en 1%-are för att favoriten skulle med och jag missar 150 000 kronor. Ingen blev varken gladare eller mer ledsen i dag för att favoriten inte var streckad. Den som ska strecka favoriterna i alla lopp kommer få betala en jävla massa extra pengar. Mitt system i dag hade kostat 2016 kronor istället om jag skulle strecka de där fyra favoriterna jag lämnade utanför systemet! Så "den" kostar lite att ta med då man inte vet vilken favorit man åker på.
Jag vidhåller att den som streckar alla favoriter för att den inte vågar åka på en favorit bör sluta spela trav nu! Inte i morgon!