Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost
Vad menar du med sämsta argument du någonsin hört? Jag vet inte riktigt vad du menar att min åsikt är i det hela men börjar traggla om mina argument? Jag berättade hur något är bara rakt upp och ner. Jag har haft perioder i mitt liv t ex där jag spenderade åtminstone 15 timmar om dygnet med att analysera odds och spelade på massvis med objekt. Jag känner ett flertal pokerspelare som levt på sitt spelande. Jag vet hur det tär på psyket att leva i en sådan liten värld för ett visst antal människor. Det tär enormt på psyket efter en längre tid.
Med en timlön borde man inte bli bankrutt. Vet inte hur du tänkte nu! Tänkte kanske bara lite fel?
Har du själv hållit på med något där du lägger 15 timmar om dygnet på något specifikt och kört det i ett halvår? Jag tror inte du vet vad du snackar om utan kastar floskler omkring dig som andra spottar!
Vad är din poäng med tråden?
|
Som jag skrev i mitt första inlägg::::Ni som spelar varje dag (typ nästan alla på detta forum) för stora pengar,har ni ärvt eller han ni pengar i kassan.Jag fattar inte hur ni vecka efter vecka förlorar men ändå spelar ni?
Vad är problemet att förstå detta?