Visa ett inlägg
Gammal 2020-05-17, 13:44   #2
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

De tre spikarna är nu klara och det saknas en andel för att fylla vad systemet just nu kostar. Skulle det tillkomma fler andelar sen så blir et garderingar i de lopp där vi redan har ett flertal hästar! Var de tillkommer är svårt att säga just nu.

Ändrar i första från spikförslag på Partizanen även om den följt med okej på slutet på bra tider men hade gärna velat se lite mer go i den då den fått enormt gynnsamma löpningar. Nu kanske den bara är bäst här ändå men jag streckar tre till betrodda här. Ett av de "fegaste" garderingarna jag gjort - om man inte bortser från andra avdelningen.

Så inledningen känns lite chicken men sen kommer det två trevliga spikar på i nuvarande stund 16% samt 8%. Överlever vi det får vi upp värdet lite oavsett vilka som vunnit i inledningen. Sen har vi garderat på rejält i två lopp samt spikat storfavoriten. Så det borde finnas lite potential här trots allt.

Varför jag väljer att spika Al Capone Stecca är för att jag tyckte den såg riktigt fin ut senast men slog på en galopp när attacken skulle komma. Ser inte riktigt anledningen till galoppen men hästen såg fin ut i travet. Velten von Flevo gjorde det dock bra den 22/9 förra året när den enkelt vann från ledningen i Tyskland. Så den kanske kan rinna undan här också men tycker streckvärdet finns på vår spik!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat