Ämne: Pengar
Visa ett inlägg
Gammal 2020-05-20, 16:38   #65
Bullo

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3616
Standard

Vet inte om detta blir lite ”off topic” när det gäller vad trådskaparen satt för rubrik men jag måste tillstå att här är det faktiskt väldigt få som lägger upp printscreens på hur mycket man vunnit på ett spel där man satsat 10k. Det är oftast(skriver inte alltid men tror det är så) att dessa personer är de som förlorat mest - min erfarenhet är att man blir limiterad fort om man vinner oavsett bolag på sportspel.

På sharps ser man sällan efterhandskuponger med vinster utan de som lägger upp har gjort det innan och får grattis från många. Personligen får jag se mig som ganska rutinerad spelare(ej på trav) på sport, har varit medlem på diverse forum genom åren - både slutna och öppna och av de öppna forumen får detta ses som ett av de mer sansade vad gäller alla överdrifter spelare och fiskare drar till med. Även jag har blivit limiterad några gånger - det gäller att hitta sin nisch i spelbranschen och vinna på den så länge det tillåts.

Bästa rådet är väl att inte spela för pengar du inte har råd att förlora - har du inte råd att förlora mer än 48kr så spela inte för mer.
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat