Ämne: V65 Bollnäs
Visa ett inlägg
Gammal 2020-05-22, 11:13   #1
mr_stylez

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5212
Standard

V65 Bollnäs

Som vanligt ingen tråd till lunchtravet så jag skapar väl en då

Lite korta tankar om loppen :

1: Tycker 8 Klack ALva ska ha väldigt bra chans här! Som den sett ut 2 senaste loppen är det en ny häst nästan, som bara 3ehandare på strecken borde det vara bra spelvärde och jag spikar rakt ut iaf.

Bakom är ju JOPerssons Järsvö Majlis värst emot, men streckad nära 3 ggr så mycket så chansar jag bort den.
Westholm har fin stallform men årsdebut på 9an här gör att jag iaf avvaktar med streck på denne..
Kanske 3 värst emot som var nära favoriten senast nu 20 m bättre till,bara 3%!

2: Låg klass, få starter på många hästar endast en start på favoriten, det skriker skräll här..
Jag har inte råd till alla hästarna så tar 1 2 3 9 13 och hoppas ha hittat vinnaren där!

3: Kallblod låg klass, volt tillägg.... sådana här lopp tycker jag favoriten lr en jätteskräll brukar vinna.. tar 5 som utgång på en lapp och alla 15 på andra lappen... Svårrankat bakom 5an, jag avstår

4: 9 klar förstahäst för mig här, 10,14,7 närmast bakom. För den som garderar vidare tycker jag 3 5 4 alla kan skrälla med bra löpning...

5: 9 Förstahäst här med, väldigt jämnt bakom, tycker det bara är 3 som inte kan vinna men tar aldrig bort bara 1 häst i ett lopp.. så 9 lr alla bakom på andra lappen

6: Lås på 4,12,14 här. 14 bäst, 4an bra senast kanske kan köras till spets, och 12 bra i grunden och väldigt låg procent nu!
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat