Visa ett inlägg
Gammal 2020-05-24, 11:35   #273
abborre

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 4464
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Seriöst? Blev han hörd för det? Ja, antagligen hade han ju inte släppt till någon annan. Samtidigt hade det gått skapligt snabbt, 10.5 första 500. Men det blir knas när flera ekipage i samma lopp har en och samma tränare. Bergh är väl mästare på detta. Minns när han gjort en av de vidrigaste sakerna när han såg till att sin stallkamrat fick chans att vinna ett lopp när han själv galopperade eller vad som nu hände (inte så bra minne visst) men så hade han 100% garanterat aldrig agerat om det inte var stallkamraten i ryggen eller hur de nu satt
Om man ser tillbaka senaste 3 veckorna JW stallform kraftigt uppåt men han har oxå kört tufft för spets o inte många gånger han har släppt ( är känslan) utan att ha facit där, men det är klart att det var på ställt med Feerie med jänkarvagn FG så då är ju frågan om han lämnar fördel till ÖK ??? den var ju i 3 spår FK fram utv i samma tempo så den fick ju tuffare inledning tycker jag. Alla kan ju inte vara ärliga som Åke S. i drottningens pokal när dom frågade varför han gick ut 300 . Såg att min andra häst som satt bakom hade större chans att vinna sa han ( Robban kunde köra rakt fram o vinna med hans andra) Blev stora rabalder efter det o en av anledningarna ( tror jag) till att han lämnade för USA. Synd för han var alltid en krydda i loppen enligt mig o en mästare på att köra på Åby.
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat