Visa ett inlägg
Gammal 2020-05-24, 10:47   #275
AmaerildeRimfrost
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Om man ser tillbaka senaste 3 veckorna JW stallform kraftigt uppåt men han har oxå kört tufft för spets o inte många gånger han har släppt ( är känslan) utan att ha facit där, men det är klart att det var på ställt med Feerie med jänkarvagn FG så då är ju frågan om han lämnar fördel till ÖK ??? den var ju i 3 spår FK fram utv i samma tempo så den fick ju tuffare inledning tycker jag. Alla kan ju inte vara ärliga som Åke S. i drottningens pokal när dom frågade varför han gick ut 300 . Såg att min andra häst som satt bakom hade större chans att vinna sa han ( Robban kunde köra rakt fram o vinna med hans andra) Blev stora rabalder efter det o en av anledningarna ( tror jag) till att han lämnade för USA. Synd för han var alltid en krydda i loppen enligt mig o en mästare på att köra på Åby.
Jag åkte ofta på Svanstedt pga personliga känslor - hänt en del med Örjan också. Men nu slipper jag Svanstedt och Örjan kan jag hantera på ett professionellt sätt numera.

Ja, det är ju grymt att kunna vara ärlig i en sådan situation. Det ska han verkligen ha cred för. Kanske är det den situationen jag tänker på. Vet att Bergh var inblandad, men var kanske tvärtom och Svanstedts hästar!

Bedömer Westholm att sin andra häst är bättre och tror den kommer hålla till mål så förstår jag honom! Samtidigt har du rätt i det du säger om en tuffare inledning och jag tror ju inte han släppt till en annan konkurrent. Svaret får vi väl aldrig dock...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat