Visa ett inlägg
Gammal 2020-05-25, 02:02   #54
Fulsprit

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Tänker lite lika spontant. Billig spets och slut i enklaste försöket och sen lite samma visa i finalen när de bästa kört slut på sig i försök och i spåren. Vi har sett det förut i det här loppet några gånger.

Kan så vara, och har vi någonsin sett så stora förhandsfavoriter blivit bortlottade? Minnet är kort och svagt, såklart. Ex. i andra försöket så tror inte jag att ledningen är vikt åt Elian Web - Racing Mange måste köras för fullt för position/ledningen - annars totalt chanslös. Makethemark backar man med, men vad gör Örjan, efter 500 körda? Var hamnar Attraversiamo (min slutsegrare) och Cockstile, som troligtvis också kommer laddas. Billie De Montford söker rygg ledaren i hopp om att Elian Web håller ända in på upploppet och smyger med med ev. lucka eller en tredje, fjärdepris som bonus.

Tae Kwon Deo - hur snabb ut är denne egentligen? Tror denne kommer tappa mot de snabbaste och sedan chanslös! Blir otrolig körning här och de som kommer bäst till är troligtvis de som kommer till final och de är Elian Web, Cokstile, Billie De montford och förhopningsvis Attraversiamo. Propulsion kommer Örjan ta upp när han känner att det är kört...

Mitt loppscenario blir således;

Ledningen; Elian Web
Dödens; Racing Mange
Rygg ledaren; Billie De Montford
Andra ytter; Cockstile
Tredje ytter; Attraversiamo
Tredje inner; Makethemark
Fjärde inner; Ingen tar denna position
Fjärde ytter; Tae Kwon Deo
Tredjespår runt om tills ÖK tar upp; Propulsion

Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat