OK, här är man borta några dagar och när man kommer tillbaka så har stämningen brakat ihop en del...
Vad händer? Så här vill vi ju inte ha det!
Jag tycker vi haft en oerhört positiv trend här på forumet det senaste halvåret med flera nya duktiga skribenter och medlemmar som delar med sig av både tankar och idéer. Samtidigt har flera gamla medlemmar blommat upp och hänger här så gott som dagligen. Trådarna blir inte bara långa utan även innehållsrika med allt från spelidéer som lyfts fram under tiden fram till spelstopp men även med mängder av kommentarer och tankar/känslor kommer under tävlingarnas gång.
Det är fantastiskt att följa tävlingarna tillsammans med er alla och jag gör det så ofta jag kan! Det är vi många som gör...
Det finns en oerhört stor och bred kunskap här och stämningen är (oftast) riktigt skön då folk tillsammans jobbar in de lappar som är kvar i omgången och har chans att vinna pengar. Vi har genom åren sett allt från småvinster till miljonregn. Att dela glädjen vid en storvinst är fantastiskt och att vi redan gjort det vid ett flertal tillfällen här inne gör mig stensäker på att det bara är en tidsfråga innan det är dags igen (även om det oftast är ett maraton...).
Så snälla ni, förstör nu inte det vi har tillsammans med en massa onödigt tjafs och påhopp på varandra utan bidra istället till att göra SHARPS till landets bästa forum då det kommer till spel på hästar!
Vi har nu en av årets absolut största travhelger framför oss med finfina tävlingsdagar och givetvis kryddar vi den med härlig gemenskap, fina vinster och grymma tips!
Så snälla, se till att vi nu gemensamt plockar fram vår bästa sida igen och gör det här till något positivt!
Tillsammans är vi en grymt stark och framgångsrik gemenskap så nu hoppas jag att alla bjuder till så att vi verkligen får tillbaka den härliga stämningen här som vi haft tidigare.
Kan vi enas om det??