Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Testar BdG till 8ggr på Unibet...som du skrev: - Han var jättebra i Danmark och det är klart att jag var nöjd med den prestationen. Han blir bättre och bättre för varje start han gör och hävdar sig i all konkurrens. Vi satsar allt här och Blé du Gers ska till ledning för att köras hårt. Vi har tro på honom. Efter starten i Danmark åkte hästen till Norge och Frode Hamre, en person som jag litar blint på. Jag har inga nyheter därifrån, men det är väl i och för sig en bra nyhet i sig. Frode är ett riktigt proffs och jag tycker om att jobba med honom. Tanken är att hästen ska vara kvar där till åtminstone Oslo Grand Prix, vi kommer att diskutera upplägget närmare med ägarna och stall Hamre efter loppen. Jag känner inte till alla konkurrenter i loppet, men Moni Viking känner jag till och den är jag inte rädd för. Han kommer att tävla barfota runt om istället för barfota bak, men fortsatt i Customs Chrono-vagn vilken jag använt på alla mina hästar under vintern med bra resultat. Gällande huvudlag är det upp till Hamre och Jos i värmning, säger Jean-Michel Bazire...och säger man åt Jos att köra, så lär han göra det, sen är frågan om det håller hela vägen...kan bli ett Harpers med rejäl färg...
|
Vilken fjant, denne Bazire är - "inte rädd för Moni Viking", en demon som kommer käka upp honom som en liten baguette över upploppet...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|