Visa ett inlägg
Gammal 2020-05-28, 12:48   #18
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Nu gjprde du bort dig Uffe! Skäms, det där var en riktig pungspark Varför ska jag ha en blomma? För att jag blivit påhoppad för en ynklig liten bagatell? Men alla förstod vad jag menade menade (utom en) .

Jag har inte sagt att Wäijersten är världens bästa kusk, men jag har MED RÄTTA protesterat när en sharpare skriver att han kommer att bli krossad av etablerade kuskar.

Årets stolpskott på Sharps sidorna!!!! Tillråga på allt gav Wäijersten svar på tal och sopade hem två V75 segrar vilket var bevis om något att jag hade rätt.

Skärpning min vän!
Varför förutsätter du att alla förstod vad du menade utom en? Det måste vara jag som inte förstod i sådana fall! För skriver någon att det är en vinnarprocent på 40% i år så borde de flesta i min mening tro att det gäller årets starter och inte senaste månadens starter.

Varför måste du hålla fast vid att du inte skrev fel? Det är väl bara att backa ett steg och säga "ursäkta, jag skrev fel där ovan, så klart ska det vara senaste månaden och inte i år, ursäkta"

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat